22. toukokuuta 2011

Tukkoista juhlalounastelua ja muuta sekalaista settiä

Anteeksi. Aloitan nyt kootuilla selityksillä siitä, miksi en ole hirveästi ehtinyt blogielämää harrastamaan. 

Reason 1: Ensinnäkin, kynnet on ollu hirveen lyhyessä kunnossa nimettömiä lukuunottamatta, jotka on kasvanu ja kasvanu ja kasvanu vielä vähän lisää. Toki niitä on joutunu vähän viilailemaan ku ne on kasvanu niin voimakkaassa C -muodossa, mut muuten ne on pysyny vaikka kuinka hyvässä kunnossa.
Reason 2: Mulla on ollu hirvee inspiraation puute. Mistään ei oikeen oo tullu mitään, kaikki on näyttäny hirveeltä kynsissä ja sit on vaan repiny ne pois ennen ku on kuvaa ehtiny ottaa.
Reason 3: Oon kokoajan ollu juoksemassa pää kolmantena jalkana jonnekki, ni en oo ehtiny hirveemmin postailemaan mitään.

Mutta joo, ehkä mä nyt suosiolla siirryn niihin kynsiin. Mulla on muutama lakkaus taskussa, ja tässä nyt uusin niistä. Meillä oli koulussa perjantaina ysiluokkalaisten juhlalounas. Otsikkohan kuvaa siis sitä, että olin ihan tukkonen koko juhlalounaan, ääni ihan poissa ja nenä tukossa. Olihan se mukava istua siinä rehtorin vieressä, yrittää puhua sille samalla ku se tuijotteli mun mekon avoinaista yläosaa ääni ihan poissa.

Aluks näistä piti tulla prameemmat, mut en halunnu varastaa huomioo mun muusta asustuksesta. Ja tosiaan, keskisormessa ja peukalossa on tekokynnet, koska niissä kynsi oli sietämättömän lyhyt.

Sitten asiasta kukkaruukkuun. Tein tossa ekan tilauksen MiMaxille. Ei todellakaan hirveet hinnat, tilasin uuden akryylisiveltimen ja -muotteja, 10,85 postikuluineen. Tässä nyt sit arvuutellaan ehtiikö tulla ennen perjantaita, ku meillä on naapuruston naisten ilta, jossa lupasin tehä ainaki yhet kynnet. Nyt vaan toivotaan et ehtii (:

3 kommenttia:

  1. Heips, olen tossa joku kolmisen kuukautta sitten (noin.) alottanu bloggaamisen kosmetiikasta/kynsistä/muodista ym. Joten jos on kiinnostusta nii olisin enemmän ku kiitollinen jos kävisit tsekkaamassa, ja uudet lukiat on aina lämpimästi tervetulleita, kiitos paljon! :)
    http://beautificationbox.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Oi vähän kivan värinen toi lakka *.*

    www.nailsfromme.blogspot.com <- mun blogi (: uudet lukijat ois tervetulleita (;

    VastaaPoista