4. kesäkuuta 2010

Sekoamis pisteen partaalla.

Kyllä. Nyt on parin päivän aikana sattunut ja tapahtunut kaikkea (ja tulee seuraavan kuukauden aikana tapahtumaan), joka on sekoittanut täysin mielen tasapainon. On löytynyt sellanen täydellinen poika, äiti suostui sponssaamaan mun kynsielämää ostamalla Broadwayn itsetehtävät geelikynnet, sain elämäni ensimmäiset yli 7cm korkokengät (joo, älkää kiltit naurako), koulua enää tämä päivä ja kevätjuhla, riparin alkuun on 4 päivää, syntymäpäiviin 5 päivää (kyllä, olen synttärit riparilla), 14. päivä saan suorittaa mopokortin, 19. päivä konfirmaatio, 21. tai 22. päivä lähden Helsinkiin tai Hämeenlinnaan tapaamaan poikaa jonka aikaisemmin mainitsin.


Ja tässä samalla nyt kerron, että kun tuossa kynsien teko setissä tuli tuo "Brush Cleaner", niin se toimii myös kynsilakan ohentajana.


Ja pahoittelen sitä, että tämän kuun aikana ei hirveämmin tule bloggauksia uusista kynsistä (kevätjuhlan kynsistä saatte kyllä kuvan!), mutta kuten yllä olevasta varmaan huomasitte, kuukausi on täynnä kaikkea, ja koneelle ehdin vain silloin tällöin.


ps. Olen todella sekoamassa. Hetki sitten lähti Mallitoimisto Paparazzille mallihakemus.. En tule selviämään täysjärkisenä enää kauaa - FAIL, enhän mä enää edes oo täysjärkinen...


pps. nää ite tehtävät geelikynnet on aivan mahtavat, mut ei sovi niin hyvin näin kaareville kynsille ku mulla on :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti