13. heinäkuuta 2010

Huoh, että tää on taas vaikeeta.

Ihan oikeesti, mä en kohta enää jaksa. Mun kynnet on tosi huonossa kunnossa, ku on stressannu ja oon taas sortunu pureskelee niitä. Niitä ei oo voinu lakata mitenkään hienosti, ku ne on niin nysät. Mopon huoltaminenki on onnistunu tuhoomaan mun kynsiä ihan huolella. Mutta joo, ehkä nyt siirryn takasin kynsiin.


Espanjasta ostin 8 kynsilakkaa. 3 perus + 5 koristelu. Kaikki yhteensä vaan 9,80e. Koristelulakoissa on sekä sivellin, että sellanen jännä kynäsysteemi, mistä tulee tosi vähän lakkaa kerrallaan, ja sillä voi sitten tihrustaa niin pientä jälkeä kuin jaksaa. Niitä ostin pinkin, lilan, vihreän, turkoosin ja ruskean. Normaaleja ostin pinkin, valkoisen ja oranssin.


Sitten, onnistuin poistamaan kamerasta mun päättärikynsien kuvan, ku luulin että oon ladannu sen jo koneelle. Mulla on kuitenkin kuva mun konfirmaatiokynsistä, ne te näätte aivan varmasti.


Eipä tässä sitten kai hirveesti muuta ole, yritän mahollisimman pian saada jotku kivat kynnet esille, ku oon vähän laiminlyöny tehtäviäni :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti