9. tammikuuta 2011

Hehheh, FAIL.

Joo noniin kiva. Kuvasin innoissani tossa parit kynnet kännykän kameralla, koska oma kamera ei ihan toimi niinkuin voisi toivoa (suom. sanottuna mulla ei ole muistikorttia...). Ei siinä mitään. Joku hömppeliamppeli on käyny syömässä mun kännykän tietokonepiuhan. Mulla ei siis ole mitään, millä siirtää kuvat kännykästä koneelle että saisin ne tänne. Menee siis joku tovi ennen kun saan uuden sellasen piuhan jostain.


Siihen asti päivittelen tänne vähän sitä sun tätä.


______________________________________________


Ostin tossa alkuviikosta kaks uutta kynsilakkaa. Seppälästä molemmat, toinen on Models Own -sarjan hopeaglitter lakka. Toinen on Golden Rose - Holographic color -sarjan sävy numero 107.


Tykkäsin paljon kummastaki. Hologrammilakka oikeasti toimi, kun lakkaa pari kerrosta ja katsoo valossa, niin huomaa monia erivärisiä hohteita.


Glitterlakka taas oikeasti sisältää glitteriä, ja sitä jää myös runsaasti kynteen. Itse tykkäsin yhdistelmästä, jossa hologrammilakkaa oli pohjalla pari kerrosta, ja lopuksi päälle vedetty yksi kerros glitteriä.


Olin tyytyväinen kumpaankin lakkaan.


Ainiin, voisin kai samantien kertoa myös kynsilakoista, jotka sain joululahjaksi. Sain H&M'n ranskalaisen manikyyrin setin, ja kuparin/pronssin värisen La Femme Beauty -lakan. Kummatkin aivan mahtavia, suosittelen!


Ehkä mä en nyt kuitenkaan ala ihan mahottomasti höpöttämään, vaan kiitän, kumarran ja poistun takavasemmalle.

3 kommenttia: