24. helmikuuta 2011

Random sälää

Törmäsin tossa Kynnelle -nimisessä blogissa kivaan arvontaan, ja päätimpä nyt valasta teitäki asiasta :) Tästä pääset arvontaan! :)


___________________________________________________


Joskus joku sano, että mä oon kynsiaddikti. Onko se totta? Mä kattelin tossa äsken jo uutta satsia kaikkea glitter- ja koristelusälää tuolta Nail Desing Euro Discountilta vaikka eka tilaus ei oo vielä tullu! Niin että tykkäänkö kynsistä vai tykkäänkö kynsistä? :)


___________________________________________________


Mulla on jo eka koekaniini niille akryylikynsille valittuna. Sovittiin, että heti ku paketti tulee postissa, mä juoksen pää kolmantena jalkana niille, ja teen meille kummallekki upeet kynnet. :D Saas nähä mitä siitäki tulee, koskaan aikasemmin oo akryylikynsiä tehny, ja sen äiti meinaa kyttää vieressä, koska se haluu tietää miten ne kynnet tehää. :D Joten, sit ku vähä ajankohtasempaa, ni toivottakaa onnee! :DD

4 kommenttia:

  1. Hieno blogi. Muista juoda maitoa niin kynnet pysyy vahvoina.
    T. Kikki Hiiri

    VastaaPoista
  2. Voisitko mitenkään vähentää tota hymiöiden käyttöä postauksissa? Sinulla on aika pieni sanavarasto, jos et osaa itseäsi ilmaista muuten kuin hymiöillä. Sen sijaa, että laitat joka kappaleen loppuun hymiön, voisit tekstissä ilmentää fiilistäsi sanoin. Tai jos tätä et osaa tehdä, olet aika huono kirjoittaja. Olen vasta ensimmäistä kertaa vilkaissut blogiasi, mutta en jaksa alkaa seuraamaan kun häiritsee tekoinen kirjoitustyylisi. Älä ota mitenkään henk. kohtaisesti (koska en tunne sinua, yritän vain antaa rakentavaa kritiikkiä kirjoituksesi paranemiseksi.

    -Sara

    VastaaPoista
  3. Kiitos palautteesta! Itselle vaan jotenkin tullut automaattinen tapa heittää se hymiö tekstin loppuun, se jotenkin tehostaa mielipidettäni. Voin toki yrittää vähentää sitä, mutta en tiedä sitten kuinka hyvin onnistun siinä.. :)

    VastaaPoista