1. maaliskuuta 2011

Mahtava postipäivä!

Koulusta kotiin talsittuani keittiön pöydällä odotti tämän näköinen paketti:


(sori, se on kuvatessa siirretty jo mun sängylle)

Eli mun Nail Desing Euro Discountin tilaus! Sisäls kaiken mitä olin tilannu, ison nivaskan paperia missä on saksankielistä tekstiä (ja ilmeisesti selvitys paketin sisällöstä, kuitti, jne.) sekä paljon sitä ihanaa pakkausstyroksii. Toi paino kokonaisuudessaan sen joku 2kg, mut ei kyl tuntunu yhtään niin painavalta.


Ja siis se oli jo sovittu juttu, että heti ku toi paketti tulee, juoksen pää kolmantena jalkana kaverin luo, ja se on mun koekaniini näitten kaa. Ja siis tässä lopputulos. Perus ranskalaine tehtynä akryyleillä. Peukkuihin ja vasempaan nimettömään väkersin tollaset 3D akryylikukat.




Kynnet siis onnistu aivan mahtavasti siihennähden, että ekaa kertaa akryylivälineisiin koskin. Niistä tuli tasaset, ei tullu ilmakuplia, ja koekaniini rakastu niihin niin, että meinas seota.





Täs vielä pari kuvaa niistä. Ennen kuvien ottamista en ollu vielä ehtiny (muistanu) pyyhkiä viilauspölyjä kynsinauhoilta, joten näyttää vähän epäsiisteiltä noi kynsinauhat.







Kuten tossa kuvassa näkyy, peukuissa ja vasemmassa nimettömässä olevat kuviot on oikeesti 3D. Ainoo, ni niihin on koristelulakalla maalattu lehdet siihen viereen.




Tosiaan, ekan akryylikynnet ikinäpikinä, ja oon ylpee itestäni et onnistu noinki hyvin. Ootin, että koko homma olis hajonnu käsiin, mut massa levitty just niinku toivoin. Joku ilta ennen lauantaita väsään itelleniki kynnet, ja ennen sitä pyrin myös vähä näyttämään noita tuotteita mitä tossa setissä oli.


Enjoy! :)

6 kommenttia:

  1. Minkälaisella setillä teit noi akryyli kynnet?

    VastaaPoista
  2. @Glitter Tein noi Nail Desing Euro Discountilta tilaamallani setillä, joka sisälsi kaikkea mahdollista. Pari postausta aikasemmin on lista kaikesta mitä sisälsi.

    Ja tosiaan, oli ihan ekat kynnet mitkä akryyleillä tein, ja nyt oon tehny jo itelle ja toiselle kaverille, ni sujunu vielä paremmin. :)

    VastaaPoista
  3. okei kun itekkin oon harrastellu noita ni olen ettinyt jos jostain löytyis vähän parempi setti.:)
    Meneekös toimituksessa kauan jos tuolta tilaa?

    VastaaPoista
  4. @ Glitter Joo toi setti oli tosi hyvä, mut siinä ei tuu mukana hyviä ohjeita, ellei osaa saksaa hyvin. Toimituksessa mulla meni 8pv, mutta osalla mennyt kolmekin viikkoa. Riippuu vähän, millä tuulella työntekijät siellä on. Kuulin, että siellä ei työntekijöihin panostets hirveämmin, joten välillä tilauksen käsittelyssä saattaa kestää vaikka kuinka kauan.

    VastaaPoista
  5. kuinka kalliiks toi paketti tli postikuluineen?:)

    VastaaPoista
  6. @ Anonyymi Paketti postikuluineen oli sen 50e ja 5snt. :)

    VastaaPoista