26. maaliskuuta 2011

Salaisuuksien kammio

.... Elikkä mun kynsitarvikelaatikko/-salkku. Päätin tehä postauksen siitä mitä kaikkee mun kynsitarvikkeilla täytetty työkalupakki sisältää. Tollanen se on siis ulkoapäin. Merkki on Curver, kaikki jotka tuskailee tilan puutteen tai liian löysien pussukoiden kanssa, hankkikaa tollanen.

Ja siis tosiaan, sisältä näyttää tällaselta. Siinä on irrotettava tollanen teline, jonka päällä on n. puolet pienempi samanlainen, johon saa kätevästi tavaroita tolleen.


Tässä on siis alempi niistä kahesta tasosta. Ite oon siihen laittanu kaikkia akryylikynsitarvikkeita kuten viilat, akryylinestelasin, manikyyritikkuja, liimat, jne.


Tossa pienemmässä tasossa on säilytyksessä lisää akryylikynsitarvikkeita, kuten akryylineste (tollasessa muovipussissa, koska kierteet on vähän rikku ja vuotaa vähäsen), desinfiointiaine, leikkurit, primer ja vanulappuja.


Alhaalla.... Noh, siellä on sitte kaikki loput. Lakkoja, akryylipuuterit, kynsilakanpoistoaine, vanhoja tekokynsiä, strasseja..... Kaikkea.



Tolta näyttää siis mun 'salaisuuksien kammio'. Haastanki nyt kaikki mun lukijat tekemään samanlaisen jutun omista kynsitarvikkeistaan! Se on kiva nähä miten muut säilöö kynsijuttunsa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti