4. maaliskuuta 2011

Wild Lilac ~

Ette arvaa kuinka ihanaa on, kun on kunnon kynnet! Mun omat kynnethän on ihan pirun huonossa kunnossa, joten väsäsin itelleni akryylikynnet.




Laitoin ihan perus valkosen ranskiksen, mut kyllästyin siihen, joten lakkasin tällaset lilaa rakastavan ihmisen unelmat.


Pohjalla siis tuo GOSH'n Wild Lilac, ja kärkeen maalattu Dependiä nro. 58 (näyttää kuvassa hopealta, oikeasti todella vaalean lila ja sisältää paljon lilaa shimmeriä). Lisäsin vielä vähän glitterlakkaa (Natural Code "Go Glittery") kärkeen. Tämän jälkeen koristelulakalla tein noi mustat viivat, ja lopuks liimailin strasseja ja laitoin päälyslakan. Suhteellisen helppoa :)

4 kommenttia:

  1. kauan sulla menee noin suurinpiirtein noiden kynsien laittamisessa?
    Eikö niissä ookkihirvee haju:S

    VastaaPoista
  2. @ Anonyymi Mulla menee n. 3h. Ja kyllä niissä aika karmea haju on, mutta siihen tottuu yllättävän nopeasi. :)

    VastaaPoista
  3. kauan noi kynnet pysyy kauniina? irtoileeko? oon ite kokeillu joskus aika huonoilla tuotteilla nii irtos kokoajan. eli mistä oot hankkinu noi rakennekynsituotteet, paljon maksoi ja pysyykö hyvin? :-)

    VastaaPoista
  4. @ Anonyymi Mulla ne pysy kauniina pitkään. Tosin, oikeen käden keskisormen onnistuin jotenki taidokkaasti kolhasemaan silleen, että lohkes. :/ Lyhensin kaikki aika lyhyiks, oli paljon käytännöllisemmät. Tilasin Nail Desing Euro Discountilta, makso 35e + postituskulut :) Ja mulla ainakin pysy hyvin :)

    VastaaPoista