18. huhtikuuta 2011

Sekalaista settiä

Tähän postaukseen mahtuu vaikka ja mitä! Kahet kynnet ja sekoamisipisteessä kirjoitettua epäuskoista hämmästelyä.

Alotetaan niistä kynsistä, ehkä mä vähän rauhottuisin. Tosiaan, laitoin tänään kaverille geelikynnet ja lakkasin ne, ja tällaset tuli: 

Elikkä siis, kaveri on lähössä Lontooseen keskiviikkona, ja se halus että sillä on hienot kynnet sen reissun ajan. Alla on siis Mavalan joku hopee lakka, ja kynsinauhan viereen on laitettu hopeeta Wet 'n Wildin jotain glitteriä. Tippi oli H&M'n "Spending Cash With Carl" niminen sähkönsininen lakka, ja sen ja hopeen rajalle on laitettu sellasta tiimarista ostettua sinistä glitteriä. Tollaset niistä tuli, täs vielä vähän lähempi kuva:


Sitten mun omiin kynsiin. Nää on jotenki niin ei mun tyyliset, pinkkiä ja glitteriä?


Eli joo, alla on Wet 'n Wildin joku vanha lakka. Tollanen vaaleenpunanen, jossa on vähän lilaa shimmeriä. Tippiin on laitettu samaa Wet 'n Wildin glitteriä kun kaverin kynsissä, mutta vaan pinkkinä. Suhteellisen yksinkertanen, aika Barbiemainen.


Sitten siihen päätäsekottavaan asiaan. Charming Nails blogissa oli tosi upee arvonta tossa pari viikkoa (?) sitte. Mä sitte osallistuin siihe asenteella "vois nyt ihan läbäl osallistuu, en mä kumminkaa mitää voita ku nii moni osallistuu" ni nyt sitte, ku tänään aloin selailemaan noita uusia blogimerkintöjä, ni ku katoin sen "Arvonnan voittajat!" merkinnän, meinasin pudota sängyltä ku luin, että mun nimi oli toisena. Eka ajatus oli että en oo voinu voittaa, et se on varmaan joku toinen Tiia. Sitte kävin kattomassa sähköpostin, ni siellä oli CN'ltä viesti, et mä oon voittanu. Siinä vaiheessa putosin sängyltä (polvi tykkäs....) ja aloin kiljumaan täällä.

Voitin siis sellasen Art Club -setin ja jotain muita koristelutarvikkeita. Oon nyt ihan in heaven, uskokaa. En koskaa arvannu voittavani missään tollasessa arvonnassa!

Mutta joo, ideoita, millaset kynnet seuraavaks väkerrän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti